fbpx

OFICJALNY CATERING DR EWY DĄBROWSKIEJ

Przekonaj się sam o skuteczności oryginalnej Diety dr. Dąbrowskiej!

Poznaj skuteczny sposób odżywiania, który zmieni Twoje zdrowie i życie!
Dziękujemy za zaufanie i wybranie  właśnie naszej oferty !

Jak to działa ?

Dlaczego Dieta dr Dąbrowskiej jest tak skuteczna?

Wieloletnie doświadczenie od teraz zamknięte w pudełku!

Wiedza i doświadczenie dr Ewy Dąbrowskiej w stosowaniu postu leczniczego zdobywane przez okres ponad 30- lat są od teraz “zamknięte w pudełku”, które jest w Twoim zasięgu.

To co znajdziesz w środku to najbardziej optymalny skład produktów roślinnych, które są tak dobrane, aby efekt postu i późniejszej diety był jak najlepszy. Są tu głównie warzywa w postaci surowej i gotowanej, które dostarczają w przypadku Postu maksymalnie 800 kcal/dobę.

Stosując post dostarczysz organizmowi pięciokrotnie mniej węglowodanów niż w tradycyjnym żywieniu, co spowoduje cenną ketozę pokarmową uruchamiającą procesy samoleczenia i regeneracji.Nasze zestawy z dietą pełnowartościową pozwolą utrzymać Tobie doskonałe wyniki Postu dostarczając jednocześnie odpowiednią ilość dobrych kalorii potrzebnych organizmowi do podejmowania codziennych wyzwań

Serdecznie polecam

DLACZEGO WARTO?

Poznaj najważniejsze benefity Diety dr. Dąbrowskiej!

Pudeko_z_kropkami_newest (1)

KONIECZNIE SPRAWDŹ TE DIETY!

Nadszedł czas wyboru Diety

Post warzywno-owocowy

Oparty głównie o niskoskrobiowe warzywa w postaci surowej i gotowanej oraz kiszonki, z niedużym dodatkiem niskocukrowych owoców. Całodzienna kaloryczność zestawu jest niska i nie przekracza 800 kcal. W efekcie stosowania postu następuje adaptacja organizmu powiązana z ketozą pokarmową (autofagią) , dzięki której następują w organizmie procesy regeneracyjne i lecznicze.

Przyjemnym efektem ubocznym jest tu utrata zbędnych kilogramów. Głównym celem postu jest oczyszczenie organizmu i normalizacja parametrów - Post stosowany regularnie (okresowo) pozwala cieszyć się zdrowiem, dobrą formą oraz wydłuża życie.

Przykładowe menu

Przykładowe menu

Breakfast:

  • Pasta brokułowa a’la guacamole na cykorii z rukolą z mixem sałat, pomidorkami cherry, rzodkiewką, ogórkiem, pomidorem i surówką z kapustą kiszoną, utartym jabłkiem i pokrojonym szczypiorkiem

II Śniadanie:

  • Sok: seler naciowy, jarmuż, cytryna, jabłko

Dinner:

  • Gołąbki faszerowane warzywami w sosie pomidorowym z surówką z marchewki, jabłka i natki pietruszki z julienne z marchewki i cukinii

Podwieczorek:

  • Zupa Barszcz

Supper:

  • Caprese z pomidora, cukinii, bakłażana z musem pomidorowym i świeżymi ziołami z surówką z kiszonej kapusty, ogórka kiszonego i rzodkiewki

Post warzywno-owocowy (wersja płynna)

Ci co korzystają często z dobrodziejstwa Postu wiedzą, że w pewnym momencie przychodzi chwila gdy mamy dosyć surowych warzyw. W takiej sytuacji zachęcamy Państwa do zastosowania przerywnika w postaci tej wersji Postu. Przez czas jej trwania otrzymasz świeżo przygotowane ……. bogate w polifenole.

Ze względu na niższą zawartość błonnika zachęcamy aby czas trwania wersji płynnej postu wynosił 3-7 dni.

Przykładowe menu

Przykładowe menu

Breakfast:

  • Sok jabłkowo-truskawkowy z zieloną herbatą i miętą

II Śniadanie:

  • Krem z zielonych warzyw

Dinner:

  • Krem z selera, pietruszki i jabłka

Podwieczorek:

  • Smoothie jabłka, marchew, truskawka

Supper:

  • Krem "yellow curry"

Wychodzenie z postu

Okres przez który organizm korzystał ze swoich wewnętrznych pokładów jest szczególny i nie zalecane jest, aby tuż po zakończeniu postu wprowadzać nagle pokarmy, które podczas niego nie pojawiały się. Podczas wyjścia stopniowo zwiększamy kaloryczność posiłków nie włączając w nie produktów które mogłyby spowodować duże obciążenie dla organizmu.

Kaloryczność Wyjścia z postu podzielona jest na 3 etapy : … które powinny proporcjonalnie odpowiadać czasowi trwania postu.

Przykładowe menu

Przykładowe menu

Breakfast:

  • Twarożek z nerkowców z mixem sałat, pomidorkami cherry, rzodkiewką, ogórkiem, pomidorem i surówką z kapustą kiszoną, cukinią, marchewką, utartym jabłkiem i koperkiem

II Śniadanie:

  • Sok: seler naciowy, mięta, cytryna, jabłko

Dinner:

  • Gołąbki faszerowane warzywami w sosie pomidorowym z surówką z marchewki, jabłka i natki pietruszki z julienne z marchewki i cukinii

Podwieczorek:

  • Zupa barszcz zabielana mlekiem kokosowym

Supper:

  • Caprese z pomidora, cukinii, bakłażana z musem pomidorowym i świeżymi ziołami z surówką z kiszonej kapusty, ogórka kiszonego i rzodkiewki

Pełnowartościowa roślinna

Post zakończony wychodzeniem i co dalej ? Czujemy się lekko i chcielibyśmy aby ten stan trwał jak najdłużej. Tu z pomocą przychodzą nasze zestawy o różnej kaloryczności oparte głównie o białko roślinne z dodatkiem pełnowartościowych kasz i świeżych warzyw.

Pochłonięci obowiązkami dnia codziennego zwykle nie przykładamy dużo uwagi przygotowaniu posiłków, aby były one zasobne w składniki odżywcze i nie powodowały problemów z przybywającymi bez kontroli kilogramami.

Przykładowe menu

Przykładowe menu

Breakfast:

  • Farinata z fasolą i papryką z warzywami: pomidor, ogórek i rzodkiewka

II Śniadanie:

  • Sok: seler naciowy, truskawka, limonka, mięta

Dinner:

  • Burger z ciecierzycy i kukurydzy z pomidorowym concasse z szczypiorkiem na puree z brokuła z ryżem dzikim i buraczkami

Podwieczorek:

  • Creme brulee z kaszy jaglanej z musem truskawkowym ze świeżą miętą

Supper:

  • Sałatka z pieczonym kalafiorem, ciecierzycą i migdałami

Pełnowartościowa plus ryby

Tak wiemy, że niektórzy z Was nie wyobrażają sobie posiłku bez kawałka czegoś konkretnego. Wychodząc naprzeciw proponujemy Wam dietę pełnowartościową wzbogaconą rybą. W codziennej diecie zwykle mamy deficyt nienasyconych kwasów Omega3.

Ten wariant diety dzięki obecności mięsa ryb pozwoli zadbać o podaż tego jakże cennego składnika z którego zbudowana jest każda komórka ludzkiego organizmu.

Przykładowe menu

Przykładowe menu

Breakfast:

  • Farinata z fasolą i papryką z warzywami: pomidor, ogórek i rzodkiewka

II Śniadanie:

  • Sok: seler naciowy, truskawka, limonka, mięta

Dinner:

  • Pieczony dorsz z ziołach z pomidorowym concasse z szczypiorkiem na puree z brokuła z ryżem dzikim i buraczkami

Podwieczorek:

  • Creme brulee z kaszy jaglanej z musem truskawkowym ze świeżą miętą

Supper:

  • Sałatka z tuńczykiem i kolorowymi warzywami

Pełnowartościowa Semiwegańska

Ten rodzaj diety o wysokich walorach odżywczych z niewielkim dodatkiem białego mięsa to nasza propozycja dla tych dla których posiłek bez dodatku mięsa nie istnieje.

Staramy się tu zachować odpowiednie proporcję Białka do Węglowodanów nie zapominając jednocześnie o warzywach. Dieta ta jest szczególnie polecana dla osób aktywnych fizycznie.

Przykładowe menu

Przykładowe menu

Breakfast:

  • Farinata z fasolą i papryką z warzywami: pomidor, ogórek i rzodkiewka

II Śniadanie:

  • Sok: seler naciowy, ananas, limonka, mięta

Dinner:

  • Makaron pełnoziarnisty ze szparagami w sosie cytrynowym i pieczonym kurczakiem

Podwieczorek:

  • Creme brulee z kaszy jaglanej z musem truskawkowym ze świeżą miętą

Supper:

  • Sałatka z szynką parmeńską, rukolą, pomidorkami cherry, avocado i oliwkami

CO MÓWIĄ O NAS NA DIETLY.PL

Zobacz co mówią o nas inni!

Anna

Moim zdaniem najlepszy catering, korzystałam z wielu ale dopiero tutaj jestem w pełni zadowolona. Polecam gorąco, szczególnie tym co się wahają.

Joanna

Bardzo dobry Catering, próbowałam wielu w/g Dr Dąbrowskiej i mogę powiedzieć, że ten jest bardzo urozmaicony , ilościowo , smakowo i różnorodnie..jak na taki Post warzywno-owocowy.Jestem bardzo zadowolona.Wybieram się kolejny raz, na turnus zdrowotny z tym Postem.Można teraz i w domu z tym Cateringiem przedłużać leczenie ..

Beata

Tydzień temu zakończyłam post Dr Dąbrowskiej. Jestem bardzo zadowolona z cateringu. To firma z pasją dbająca o każdy szczegół dostarczanych posiłków i profesjonalna w każdym calu. Posiłki urozmaicone, przygotowane ze świeżych produktów, smaczne i wyjątkowo estetycznie podane.

WYBÓR NALEŻY DO CIEBIE

Postaw na zdrowie z wieloletnim doświadczeniem Diety dr. Dąbrowskiej!

EN
PL EN